Oferta – Współpraca

Z naszej strony proponujemy stałą współpracę, w ramach której oferujemy:
  • dostęp do produktów ubezpieczeniowych
  • możliwości akwizycji w oparciu o produkty dedykowane wyłącznie dla Partnerów współpracujących
  • atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne, w tym także efektywny i szybki transfer środków,
  • profesjonalne wsparcie technologiczne ułatwiające pracę z Klientem oraz optymalne administrowanie sprzedażą i rozliczeniami,
Dodatkowo do dyspozycji naszych współpracowników udostępniamy Internetowy System Rozliczania Sprzedaży (tzw. Tower Consultia).

Jego zalety to:

  • nowoczesne rozwiązania informatyczne do pracy grupowej dostępne na wszystkich platformach
  • proste procedury rozliczeniowych
  • dostęp do archiwum optycznego wszystkich dokumentów ubezpieczeniowych zgromadzonych przy zawieraniu konkretnego ubezpieczenia.
Podkarpacki Dom Ubezpieczeń Sp. z o.o. jest propozycją dla tych wszystkich, którzy zamierzają:
  • obniżyć koszty prowadzenia swojej działalności gospodarczej,
  • zaoszczędzić na OC multiagenta,
  • uprościć procedurę rozliczeń z zawartych umów ubezpieczenia w zakładach ubezpieczeń,
  • korzystać z najnowszych technologii informatycznych,
  • wprowadzać dodatkowe usługi na bazie produktów ubezpieczeniowych
W celu nawiązania z nami współpracy prosimy o kontakt oraz skompletowanie niezbędnych dokumentów, t.j.:
  • kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
  • kopia zaświadczenia o nadaniu nr NIP i REGON,
  • kopia dowodu osobistego,
  • kopia zaświadczenia o zdaniu egzaminu i odbyciu szkolenia 152h lub licencja KNF,
  • kopia świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia szkoły wyższej
  • zaświadczenie o niekaralności lub odpis notarialny (nie starsze niż 2 miesiące),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  • nazwa banku i nr rachunku bankowego.

Zapraszamy do zapoznania się z przedstawioną ofertą i skorzystania z naszych usług.