Oferta – Współpraca
Z naszej strony proponujemy stałą współpracę, w ramach której oferujemy:
- dostęp do produktów ubezpieczeniowych
- możliwości akwizycji w oparciu o produkty dedykowane wyłącznie dla Partnerów współpracujących
- atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne, w tym także efektywny i szybki transfer środków,
- profesjonalne wsparcie technologiczne ułatwiające pracę z Klientem oraz optymalne administrowanie sprzedażą i rozliczeniami,
Dodatkowo do dyspozycji naszych współpracowników udostępniamy Internetowy System Rozliczania Sprzedaży (tzw. Tower Consultia).
Jego zalety to:
- nowoczesne rozwiązania informatyczne do pracy grupowej dostępne na wszystkich platformach
- proste procedury rozliczeniowych
- dostęp do archiwum optycznego wszystkich dokumentów ubezpieczeniowych zgromadzonych przy zawieraniu konkretnego ubezpieczenia.
Podkarpacki Dom Ubezpieczeń Sp. z o.o. jest propozycją dla tych wszystkich, którzy zamierzają:
- obniżyć koszty prowadzenia swojej działalności gospodarczej,
- zaoszczędzić na OC multiagenta,
- uprościć procedurę rozliczeń z zawartych umów ubezpieczenia w zakładach ubezpieczeń,
- korzystać z najnowszych technologii informatycznych,
- wprowadzać dodatkowe usługi na bazie produktów ubezpieczeniowych
W celu nawiązania z nami współpracy prosimy o kontakt oraz skompletowanie niezbędnych dokumentów, t.j.:
- kopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,
- kopia zaświadczenia o nadaniu nr NIP i REGON,
- kopia dowodu osobistego,
- kopia zaświadczenia o zdaniu egzaminu i odbyciu szkolenia 152h lub licencja KNF,
- kopia świadectwa dojrzałości lub dyplomu ukończenia szkoły wyższej
- zaświadczenie o niekaralności lub odpis notarialny (nie starsze niż 2 miesiące),
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych,
- nazwa banku i nr rachunku bankowego.